dimarts, 21 de març del 2023

Arakiri

 Masoques punto com? Masoques.com, sí, correcte.

Avui li he dit que dijous anem juntes al cotxe. Podeu matar-me si voleu. Jo em mataria a mi mateixa.

Però per altra banda, continuo sentint que necessito travessar-ho TOT. Per què? Mmmmm no se sap. 

Sé que em vol parlar de la seva cita amb el seu carallot. Però no gosa. Vull que me'n parli (masoques.com) però alhora no, esclar. Però ja que hi anirà igualment...

O sigui, jo li vaig dir que volia que estigués a la meva vida, això és una oferta amb llums i ombres.  Jo sé que no hi és com a parella ni amant ni res i si ho vull, és amb les conseqüències. És amb que tingui altres amants, és amb que tingui la seva vida i la comparteixi amb mi. Vaja, que va en el pack que li vaig oferir, no sé si m'explico. 

En fi, que em torno a fer la xula i aviam com acabarem.

Us he de dir que les converses amb la de l'aplicació m'estan agradant molt i estan acomplint el seu objectiu de distreure'm. Li he parlat de G., esclar perquè és que si no, no puc parlar. Quan he de dir algo que no estic dient, no sé què dir. Per tant va sortir. És una mica flipant entrar a una aplicació per lligar i que el primer que diguis és que estàs enamorada d'una altra, no? Però mira, és que és el que hi ha, tu. 

Demà i demà passat tinc dies mogudets amb G. Vaticino que traurà el tema i em parlarà del viatge...capaç soc de treure'l jo. 

Vinga va, ARAKIRI!!!

1 comentari:

sa lluna ha dit...

De vegades tenim un punt de masoques, què no sé ben bé si ens agrada... fins i tot quan arriba el penediment, sempre cerquem excuses per justificar-ho.

Aferradetes, somnis.