dimecres, 1 de març del 2023

Diversificar (o no)

 Informació de servei. 

- Amb G. estic molt enfadada. Molt enfadada perquè se'n vagi amb un altre i que per ell sí que mogui el cul i per mi no. Molt, molt enfadada. I també perquè m'ho digués sense cap mena de tacte i no m'hagi dit res més del tema (ni ganes). I com que tinc coses al pap per dir-li (que no li penso dir) llavors no sé què dir-li. I estic allà com...em sento molt rara...és com que em fa més pena no voler-li dir res jo a ella que no pas que ella no em digui res a mi. Ara, no patiu perquè la miro als ulls i em vull desmaiar com sempre. Què té aquesta puta mirada??!

- Ahir em vaig trobar N.P. Ella estava asseguda i quan em va veure es va aixecar a fer-me una abraçada i va ser TAN bonic! Em va dir que estava molt cansada (i jo li vaig dir que jo també). Va ser tan bonic que vaig pensar: mira, no em diguis res més, deixem-ho aquí. I jo tampoc tenia ganes de dir-li res més. Ni ahir ni avui ni com si diguéssim mai fins que ens tornem a trobar i ens fem una abraçada tan bonica. Això i prou. Que no s'espatlli res.

- Avui he parlat amb M.C. i tinc moltes ganes d'explicar-li tota la història de G. de dalt a baix, del començament fins al final passant pel mig. Ja li vaig dir fa temps que necessito la seva opinió d'hetero. A part d q m'estima tant, bueno, és q ella és així però m'agrada...fa segles que intentem quedar i no hi ha manera de quadrar i avui li he dit, parlant (pel mòbil) d'un llibre que estic molt tova i que ploro per tot i ràpidament s'ha posat a buscar un forat a l'agenda, morta de tendresa. Q cuqui. 


Sabeu que només tinc ulls (i cor) per G. i que no estic en condicions de diversificar,  així que no pretenc res de res amb ningú però m'agrada la gent que em cuida, que m'abraça i que em fa vibrar. 

Vibro molt amb la meva amiga F. últimament. 

Així que vinga, palante.

Ah, i un altre pas endavant en la meva sanació és que ja no estic en "ni contigo ni sin ti" sinó que ara sento que estic millor sense G. que amb ella. Per molt de mal que em faci això. Per molt que en realitat vulgui estar amb ella. Però no així. No com em sento ara. Estic enfadada. No li estic. 

3 comentaris:

sa lluna ha dit...

Raona com ho fas, però no t'enfadis nina, què els resultats de vegades són pitjors... t'ho dic per pròpia experiència, una se pot emmalaltir per qualsevol disgust.

Aferradetes dolces.

artur ha dit...

T'agrada ballar ??
Si dius que no. Prova-ho !!
Si dius que si : No perdis temps !! :D
Distreu-te !!!!!!!!

Somnis Neverending ha dit...

I tant que m'enfado. Em va molt bé, m'he passat mitja vida intentant no enfadar-me i, creu-me, és pitjor.
Artur!! Que si m'agrada ballar? Per deu!! És lo que més m'agrada del món. Si a sobre no ballés ja...hahaha que el fin del mundo me pille bailando, sisplau!