diumenge, 2 d’abril del 2023

Arxivat

 He arxivat el grup de watsap de la feina. És allò com sortir del grup però temporalment i sense que ningú se n'enteri. 

No podia amb tantes mentides.

No podia amb tant de paripé per fer veure que estan juntes de viatge amb la companya de feina amb qui ha anat fins allà i amb qui representa que està passant aquests dies. 

Prefereixo la veritat. No suporto aquesta G. fent que és qui no és. Jo vull la meva G., la de veritat. 

Jo vull que m'expliqui com li ha anat el viatge de veritat, no que m'expliqui milongues. 

M'alegro tant de saber la veritat encara que em faci mal...

Em sento molt millor sabent-ho i podent-ne parlar després amb ella des de la veritat i l'autenticitat. 

Demà ja s'acaba el simulacre.

Uf, m'esgoto només de pensar en tota la moguda de mentides i subterfugis que s'ha hagut de montar. 

En fi, com deia al comentari anterior...semblava que s'acabava el món i mira, no.