dilluns, 8 de maig del 2023

Amor prohibit

 Veig molt clar que tant la jefa com la meva "amiga", que ja estic posant en dubte que ho sigui...de la feina intenten que m'allunyi de G.

Però son idiotes perquè lo únic que estan fent és que ens apropem més perquè avui G. estava amorosíssima i estem creant un altre cop (maldita sea...) una intimitat super bonica, així no hi ha qui passi pàgina!

Al matí em deia "bueno...aviam si ens veiem..." i després tota il·lusionada "avui dino al teu torn!". He anat a veure-la d'amagat mentre la jefa estava al despatx, quasi corrent pels passadissos i he marxat corrents i G. m'oferia coses perquè em quedés. 

Mare meva, no, si encara li hauré d'agrair a la jefa...ara seré la fruita prohibida! 

Avui la meva "amiga" ha parat la taula i no ha posat cobert al meu costat que és on sempre seu G. quan dina amb mi...No puc saber si ho ha fet expressament (tot i que allà sempre hi ha cobert i que ella MAI para la taula -ho sé perquè sempre la paro jo-) però igualment que es foti perquè G. ha agafat els coberts i ha segut al meu costat. 

Em mira als ulls i vull vomitar. Això segueix igual. 

M'estic inclinant bastant per la carta...veig que és el pensament més recurrent, el que tinc decidit més estona tot i que estigui indecisa. 

1 comentari:

TORO SALVAJE ha dit...

Doncs que es foti!!!

Clar que sí.