dijous, 19 d’octubre del 2023

Malinterpretar

Segons les teories de T. i meves (que som les que més filosofem sobre el tema) la cosa està en mantenir el llistó, amb G. - esclar, qui si no- en coses que no es puguin malinterpretar, que tot sigui d'amigues. Però tot el que sigui d'amigues...a full!!

I aquí estem, sent nòvies falses- amigues. Doncs molt bé.

Si el que vull és estar amb ella i estic amb ella...doncs és clar, per això estic tan contenta.

Avui G. està malalta...coseta...i m'ha enviat una foto del termòmetre aguantat per la seva mà adorable amb les seves cames (que no puc parar de mirar i repassar amunt i avall tot el rato que la veig) tapades amb una manteta de fons. 

Em desmaio ja o m'espero?

Però el que us deia ahir...no reacciono. 

És...ah val...(mentre moro i exploto d'amor per dintre). 

Que sí, que estic diferent, coi. Molt diferent.

Ahir rellegia els posts de fa un any...deu meu, quin mal. Però que diferent estic i quant he après.

I, realment, la situació i la SEVA actitud  han canviat poquíssim!

Avui li he netejat xocolata de la galta.

Avui he ensumat la jaqueta que s'ha deixat al mig (ja comencem a deixar roba tirada per tot arreu...). La seva olor em continua drogant màximament. Em marejo i tot de tant respirar fondo 😋.

En fi, estic tan contenta i tan tranquil·la que no m'imagino que pogués estar millor si estiguéssim juntes realment així que no penso tocar res perquè ho sento tot com de cristall a punt de trencar-se. 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Es normal que estiguis diferent en aquesta sentit, no en el d' enamorament, sino de haber trobat més el teu lloc, es triga en "aterrizar", el lloc d'aquest moment al menys o al menys un que encaixi amb ella i no et fassi patir massa.
P.d tenía una gran curiositat de com os estaría anant el curs XD
Yo

sa lluna ha dit...

De tot s'aprèn i... estic molt contenta que estiguis bé i tranquil·la.

Aferradetes, nina.