dijous, 21 de desembre del 2023

Totes dues

 Ahir a la nit, abans de dormir, jo sempre pensant en històries d'amor...bueno amor...ehem...o sexe.

No sabia en qui pensar, si en G. o en NC. anava de l'una a l'altra però tota l'estona se'm barrejaven fins que finalment, deixant fluir la imaginació, pensava en les dues alhora. 

No és que vegi cap mena de feeling entre elles però m'imaginava tan fortament a les dues volent-me a mi que no podia parar de visualitzar una per cada cantó, tot ple de mans i  pits  i cossos i llavis, tots per mi...

Aquestes vacances de nadal s'estan omplint cada cop més d'esdeveniments susceptibles de...vaja, on poder posar en escena el meu jo sexual i seductor que m'ha dit la psicòloga que construeixi i visualitzi.

Encara hi he de treballar més.

És com això, que només coquetejo quan en realitat no vull res o quan no pot ser o jo què sé...aquí hi ha algun puto bloqueig perquè no pot ser que no connecti amb ningú del món a nivell sexual quan m'és tan fàcil connectar amb la gent en tots els altres aspectes vitals. 

Aviam si tinc notícies per publicar i posts per fer.

De moment la meva estimada còmplice-emigrada ha proposat un dia perquè ens veiem, aviam si les altres s'hi afegeixen (i no queden sense mi) i G. s'apunta.

Friso per veure-la fora de la feina, per treure aquesta història de la panxa del bou.

Avui pensava en dir-li bon any el dia 31, cosa que penso fer, l'any passat li vaig dir de manera super dramàtica (per mi). I pensava en agrair-li que efectivament estigui a la meva vida i que tan de bo ho puguem dir molts anys.

Però clar, la vida és més enllà de fer-me cas quan em veu (que això ja em dona una tranquil·litat i un relax...que ni tan sols la trobo a faltar). 

Ella és part fonamental de la construcció de la meva nova vida i personalitat. Independentment que al final el que hauré de fer és enrollar-me amb una altra persona (perquè això ja passa de taca d'oli). Però vull que ella es quedi com ara. Com ara. Fins que la mort ens separi...jo què sé. Em sento més en una relació amb ella que relacions que he tingut. 

D'amigues? Vale. Doncs diguem-ne d'amigues. 

2 comentaris:

dintel ha dit...

Ja m'agradaria tenir a mí fantasies i zombis... quina enveja!!!

Somnis Neverending ha dit...

zombis???? 🤣🤣🤣