dimecres, 24 d’abril del 2024

Llibre

 Bueeeno, bueno...me l'ha comprat.

Me l'ha regalat.

O sigui, sí, amb totes les excuses del món, que si el venia el seu fill a la paradeta i tal...ho entenc tot...però el cas és que m'ha comprat un llibre per Sant Jordi. 

No li he demanat matrimoni...jejeje...com si hi creiés...però li he fet una abraçada super forta i llarga i un petonet (a la galta, clar). 

Perquè a més ja s'ha cuidat de donar-me'l al nostre espai de les confessions que és a la meva porta...quan ve allà...és la intimitat màxima...

Una part de mi pensa que me l'ha comprat només perquè l'abraci. No cal que t'hi gastis diners, dona, és fàcil, si em vols abraçar tan sols...fes-ho. O demana'm-ho.

Hem estat parlant d'un lloc d'hamburgueses que han obert al seu poble i per conyes que fèiem jo...és un senyal! Hi hem d'anar! Treu l'agenda! 

Però les converses sobre quedar fora de la feina sempre es queden a mitges. 

Jo ja no dic res perquè al ritme que anem tot pot ser.

Simplement em pregunto per què és tan difícil. 

Perquè si és d'amigues i tot és tan d'amigues i és tot tan clar i diàfan que em pot regalar un llibre per sant Jordi...per què no podem quedar? No és una cosa tan estranya.

Estem de puta mare, xerrem un munt...i ens tenim molta confiança...vivim a un quart d'hora de cotxe...tampoc tenim una vida tan estressant. 

Treu l'agenda, li he dit, vigila que la meva està molt plena, eh? I és veritat...però sempre trobaria un foradet per quedar amb ella. Tothom entendria que desquedés si fos per quedar amb G. A vegades sento que les meves amigues estan tan enamorades d'ella com jo. O a vegades sento que l'odien. 

La meva amiga i enyoradíssima còmplice no enten res. Ella diu que em faig mal i que no sé què i blablabla però també he de dir que no sap lo molt que ha canviat la cosa des que ella no hi és. Ella creu que jo estic pensant en una relació formal de "casarseitenirfills", per entendre'ns, encara que no sigui el cas i no.

Jo simplement vull viure aquesta història com és. I com és ja m'aporta molt. Només hi ha uns quants issues...que m'agradaria resoldre com per exemple poder QUEDAR o fer algun tipus de plan i veure'ns més enllà d'aquelles quatre parets (ja li vaig dir a G.). 

Avui moria de ganes d'enviar-li un missatge a la tarda. Ha anat al metge i vull saber què li ha dit però m'he fet la dolenta i volia que, en cas que esperés el meu missatge, no el rebés. Si hi ha desig...que augmenti. Si no n'hi ha...què més dona? Ja li preguntaré demà, tot i que cada cop odio més parlar davant de tothom.

Per a això últim també he desenvolupat estratègies i no tinc problemes per dir-li vine un moment on no hi ha ningú o parlar-li fluixet passant olímpicament de la resta de la gent...potser pensen que soc maleducada però me la pela.

En fi. Només recordem totes plegades que: M'HA REGALAT UN LLIBRE PER SANT JORDI. (i jo no, per cert...)