dilluns, 13 de maig del 2024

Flors

 Avui G. estava fatal un altre cop. Els dilluns ve fatal...té més "al·lèrgia". Dissabte ja...malament i ahir fatal, diu. Mentre li acaricio l'esquena i li faig petonets (q quasi l'escanyo)...què et passa? li dic...se li humitegen els ulls i em vull beure totes les seves llàgrimes i que me les plori a mi...

Què li passa el cap de setmana? De dilluns a divendres s'anima, està "bé"...no està bé...No ho suporto...però el meu nou mantra és que no la puc salvar, no la puc salvar, no la puc salvar...

Li he fet un ramet amb flors de marge i li he posat a la porta del seu cotxe quan he marxat (més cuqui...).

Quan ha arribat a casa ha penjat una story d'una caixa de bombons que algú li ha regalat, es veu. Detalls bonics de persones precioses...posa...i li contesto:

- Tothom fa regals a la princesa

-Avui el meu cotxe semblava el cotxe de la núvia tot guarnit.

Encara ho ha fet més bonic, no se m'havia acudit que es posen flors als cotxes de núvia...em desfaig.

Subtil i bonica manera de comprovar si li havia posat jo. 

- No estaven pansides, ja?

- Una mica

Mare meva...no vull cap relació "real" que sigui menys romàntica que aquesta. 

El meu mussolet...avui li he dit q jo també era un mussol. Que no ho pot endevinar i que no li puc dir per què és. Però som els mussolets i punt.

Reconec que he tingut uns moments de gelosia quan he vist la seva story però he respirat, ho he transitat i m'he recordat que com més gent l'estimi millor. I amb la conversa de després ja se m'han curat tots els mals sense diagnosticar...

La meva amiga que em renya...m'ha dit que un dia d'aquestes parlaria amb ella (amb G.) que li diria que què està fent.

Avui la veia tan toveta...no li diguis res, li he dit a la meva amiga...no vull que es perdi el meu amor per pensar que no hauria d'estar aquí perquè està jugant amb mi o s'està aprofitant.

Jo l'estimo. Ella reclama amor, el necessita, l'accepta...i també m'estima tot i que no de la mateixa manera, segurament. Què hi pot haver més bonic que això? Que flueixi l'amor. Què en farem si cadascú se'l queda per si mateixa? 

Amb un ramet de flors de marge pansides el seu dia ha sigut més bonic i ha anat en el cotxe de la núvia. Doncs ja està, tot té sentit.