divendres, 14 de juny del 2024

Sacsonets

 Com que estem tan soses...o sigui, bé, però soses (continuo defensant la teoria de que anar juntes en cotxe ens sobrepassa, tot i que segurament el que la fa a ella distanciar-se no sigui això i només sigui producte de la meva imaginació...)

Doncs com que estem tan soses em continuo refugiant un altre cop bastant en la meva imaginació, perquè imaginar-la i desitjar-la m'encanta. I de vegades penso que si la vull seguir veient i estant a prop seu només per per alimentar més aquesta fantasia. Coses que penso.

Avui...queda com molt raro dit així però és que son fets que passen...li he vist les calces...alimentem la imaginació...i després l'he vist nua per darrere (amb sostents...) i unes precioses ratlletes al mig de l'esquena fent mitxelin (correctament dit sacsó) és la part del cos que m'ha robat el cor avui. Volia mossegar-li, pessigar-li...preciós, en sèrio...

Avui ensumava el seu cabell una mica brut...que encara fa més bona olor...em desquicia...en el nostre moment de proximitat física del dia sense el qual perdria el seny. 

Tinc fantasies de converses nostres en què li dic tot sense cap mena de tabú. En plan...ho sento, no puc estar a prop teu perquè és que ho he intentat però prefereixo estar enamorada de tu que  fer el paper d'amiga, jo t'estimo des d'un altre punt, no soc una amiga i llavors em sobrepasso i no crec que sigui just per tu, tampoc. No puc fer veure que soc la teva amiga quan m'estic morint d'amor per tu. No em puc mantenir dins dels límits de l'amistat com has pogut comprovar. Si et digués tot el que penso t'espantaries i així no vull viure. 

O bé...mira, prefereixo que no anem juntes en cotxe perquè és que em sobrepassa estar allà dins amb tu i m'ofego amb la teva olor  i després trigo 3 anys en baixar. 

Penso en confessar-li un altre cop el meu amor i mira, si no li agrada doncs que no em parli, és tan senzill com això. 

Avui només vull somiar amb sacsonets de l'esquena preciosos i blancs i tous i suaus...

I calces per treure...ehem...o només per mirar. D'esquitllentes...