dimecres, 11 de setembre del 2024

Imagino...

 Imagino de nou...

Imagino històries amb G., imagino coses que passen després de les coses que passen de veritat. 

Imagino com vaig a veure-la i em demana que no marxi i em quedi més i li proposo mirar una serie o fer-li un massatge...

La Salvadora pel·liculera es pensa que a partir d'aquí ja seré imprescindible i s'adonarà de cop que no pot viure sense mi però jo ja sé que no.

Simplement aspiro a gaudir del present i de la realitat i d'aquesta història indefinida en el temps, com diu la meva germana...nou concepte, m'agrada. Ella té una aventura indefinida en el temps, en comptes de tenir una relació. Ho compro, ho afegeixo als conceptes del nou amor que estic desenvolupant des de fa un temps. 

Una altra part del meu cervell continua intentant desembullar els conceptes d'amistat/amor/aquesta història. 

Per mi està clar que no és UNA amistat. Tot i que sento que jo per ella sí que soc UNA amiga (i no vegis com em puteja i m'engeloseix). 

Però tampoc sé dir què és. 

M'agrada dir que és un amor, sigui el que vulgui dir això, que és diferent que una amiga (tot i que no té per què ser ni més ni menys...només diferent).

A. sento que també és un amor, tot i que encara estic pensant-hi...el nostre viatge va endavant...em fa molta il·lusió.

Quines ganes tenia d'anar de viatge amb G. mentre es mirava els meus allotjaments i on havia d'anar. Tot i que em removia les entranyes pensar en ella i un viatge alhora, aquesta és una altra de les meves fantasies per entrar més en la seva vida: anem-nos-en de viatge, amor, anem a veure coses boniques, anem a veure que bonic és el món a través dels ulls del nostre amor.

Esclar...tot això segurament ja li diu/deia el seu amant. Així sí, no? Clar...però amb mi no (ràbia, ràbia, ràbia...).

Tornant als conceptes, m'agrada dir que és el meu amor. Que és la meva enamorada, sempre parlo d'ella amb aquesta paraula amb els meus amics. M'agradaria dir-li a ella, ho vull dir públicament. És la meva enamorada.

A. és la meva crush o anti-ligue. De moment. 

Endavant.

Jo vull viure així.