dimarts, 8 d’octubre del 2024

Flirteig

 Estic parlant bastant i tinc moltes ganes de quedar amb A. però sembla que no hi ha manera, totes dues tenim l'agenda molt plena i difícil de combinar...però m'agrada perquè totes dues ho anem dient. Almenys ens veurem quan anem de viatge...

Trobo a faltar la nostra connexió i les nostres mirades.

No sé, estic molt esverada perquè avui també trobo molt a faltar G. La seva pell, la seva veu, els seus ulls...tot molt sensorial.

I a més tinc ganes de lligar-me a la nova lesbiana. Ni que jo lligués tant...ho dic com si fos una cosa que faig habitualment...hahahaha. És que em faig gràcia.

Com si digués ai mira, tinc ganes de menjar-me un gelat. I vas i te'l compres.

Doncs és aquest tipus de ganes. No és que tingui ganes que passi res entre nosaltres, no sé com dir-ho, tinc ganes de lligar-me-la, és que és així, no li puc posar unes altres paraules.

Em sento com molt rara perquè en realitat tinc ganes de lligar-me-la en funció de G., en contraposició a ella.

És fantàstic aprendre a escoltar-se perquè és que et dius unes coses més rares...

M'agrada el flirteig, m'agrada el feeling.

Després ja no penso en si res (A., G., Nova lesbiana...) es materialitza o no, això és com un altre tema, com si no tingués res a veure.

Bueno, només amb G. té a veure perquè em posa trista no poder-ho palpar. Amb la resta no.

Amb la Nova tinc ganes d'acostar-m'hi, de fer-li ullets, com li feia a A. fins que em deia per què em mires així? I jo...i tu a mi? Que guai. M'agrada que explorem totes les possibilitats de veure'ns tot i que els guionistes ens ho impedeixin utilitzant les nostres agendes apretades i incompatibles. Així encara és més romàntic.