dimecres, 9 d’octubre del 2024

Tova

 A. m'ha dit que està toveta. No m'ha volgut explicar per què, però ha sigut una conversa molt tendre...ai, vull veure-la. I no podem. 

M'agrada molt el nostre feeling.

Parlo gairebé cada dia amb G. i fluctuo entre voler que torni i no. Perquè segueixo pensant en que si ha de tornar igual que estava...bueno, és que igual ella és així i ja està. Així, de viure patint, aguantant...no sé, jo sempre l'he conegut així. 

El pla amb la Nova em costa molt perquè com que en realitat no m'agrada...no me'n recordo que me la vull lligar per fer el tonto...XD.

En fi.

Seguim.

Demà preguntaré a G. què fa.

Preguntaré a A. com està.

Ah, i la que ha petat i espero que també arregli alguna cosa del seu apego evitativo és M.O., podeu buscar els posts amb l'etiqueta. Ahir vam tenir una conversa molt bonica també...li vaig dir que feia temps que la veia malament (ara ella ho diu, està de baixa i diu que està fatal).