dimecres, 14 de desembre del 2022

Dodecaedre

 El meu cervell torna a tenir forma de dodecaedre. Un dau de 12 cares (per dir algo) en què cadascuna va per la seva banda i no encaixen entre si.

He intentat apuntar totes les coses inconnexes que viatgen per la meva nebulosa mental i de moment no hi trobo connexió.

Però necessito trobar el meu punt de pau perquè no puc estar ni a un extrem ni a l'altre. He de trobar un lloc on poder estar tenint en compte les circumstàncies que no puc canviar. No sé, aquest serà el meu objectiu a partir d'ara. Trobar el punt de pau. Ommmmmmm

Necessito discernir entre amor i amistat perquè no es ni una cosa ni l'altra. Necessito saber com és aquest vincle del qual no em puc desvincular.

Necessito trobar el meu centre i actuar des d'aquí. 

Envieu-me llum des del far.

N.P. ho ha fet des del nostre vincle especial del qual som capaces de parlar. Estic molt en pau amb ella. 

1 comentari:

sa lluna ha dit...

Tant de bo el trobis!.🧘‍♀️

Aferradetes, somnis.