dilluns, 19 de juny del 2023

Dignitat

 G. està en la seva màxima esplendor de modo robot.

No és la primera vegada que està així, no sé per què em sorprenc tant. 

Avui ha arribat tard i li he enviat un missatge dient-li que no ho sabia. M'ha contestat en modo robot.

Quan ha arribat l'he esquivat per no veure-la.

Quan he marxat no li he dit adéu.

Vaya merda d'aniversari he passat.

No, no és el meu aniversari, és l'aniversari del primer cop que vaig somiar amb ella. 

Si ara fos fa unes setmanes li hauria dit però en el modo robot no. 

Fa un any d'aquest post SOMNI. Fa un any que em té completament boja i que no pot sostenir el que sent.

 Bueno, d'això últim no tinc proves però tampoc dubtes (bé, sí, molts, però en el fons sé que és així). 

Doncs al cap d'un any ni l'he vist, m'han vingut ganes de plorar quan he sentit la seva veu i l'he esquivat. 

No ho he fet per ella, per demostrar-li res ni enviar-li cap missatge ocult. Ho he fet per mi i per la meva dignitat. 

Feliç aniversari de merda a mi mateixa, doncs.